Image yaali
محمد مقتدای اهل عالم :: شهدای دانش آموز گتوند

شهدای دانش آموز گتوند

شرافتمندانه ترین مرگ شهادت است. پیامبر اکرم ص
شهدای دانش آموز گتوند

رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس.بدانکه تو مصداق و مارَمَیت اِذ رَمَیت ... هستی .تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی مراقب باش،به شهدا تمسک کن بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو و در این راه گوش به فرمان آنها باش.

پیام های کوتاه
  • ۸ آذر ۹۲ , ۱۳:۱۶
    ت
اطلاعات عمومی




مرصاد

استفتائات رهبری( رساله )

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی حدیث موضوعی
نویسندگان
وبلاگ های بچه های ما
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

محمد مقتدای اهل عالم

محمد یاور | دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ

بیانیه حوزه بسیج دانش آموزی  امام صادق (ع) ناحیه گتوند وسازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ولی عصر(عج ) استان خوزستان  در محکومیت توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص)

 

در پی اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی ((شارلی ابدو))»

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین امنوا لاتتخذوا الیهود والنصاری اولیاءبعضهم اولیاءبعض ومن یتولهم منکم فانه منهم ان الله لایهدی القوم الظالمین(مائده 51) خداوند طبق این آیه شریفه،مومنان را از یهود ونصاری نهی میکند؛زیرا آنها پشتیبان همدیگرند.

دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در برهه های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب ها و جنبش های اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند و در هر مقطعی که در منطقه حرکت ها و جنبش هایی برای احیا نظامی اسلامی ....به یک دستاورد و پیروز در عرصه های مختلف دست پیدا کرده است به طرق و ترفندهای مختلف سعی در انحراف و استحاله و کم اثر جلوه دادن آن در اذهان عمومی مردم منطقه و جهان نموده اند ومتأسفانه هزینه آنرا نیزاز دولت های به ظاهر مسلمان تأمین کرده اند.

نظام سلطه با راهبرد براندازی و استحاله نظام های اسلامی که در پرتو بیداری اسلامی پدید آمده اند، تمام تلاش خود را صرف توطئه چینی در ابعاد داخلی و خارجی علیه آنها نموده است.

بیداری اسلامی مردم منطقه در چندین سال گذشته تا به حال و نوع مواجه نظام سلطه با آنها گواه این مدعاست.

متاسفانه استکبار جهانی با راه اندازی و تقویت گروه های تکفیری مثل طالبان و داعش و راه اندازی نقشه های از پیش تعیین شده مثل موج اسلام هراسی واسلام آمریکایی و...برای تخریب چهره اسلام از یک طرف و باتوهین به پیامبر عظیم الشان از طرف دیگرباطن خبیث خود را آشکار کردند، که برای آنان پیامبران الهی احترام ندارند اگر منافع آنها اقتضا کند دست به هر جنایت و توهینی میزنند؛چه قدر ساده اندیشی است که انسان شعارهای عوام فریب چون احترام به مقدسات ادیان،حقوق بشر،آزادی بیان و...استکبار را باورکند.

این اهانت به ساحت قدسی عالم پیامبر اسلام را به شدت محکوم میکنیم. پس برای ما مسلمانان لازم است که در مقابل چنین اعمال قبیح عکس العمل نشان بدهیم وآنرا محکوم کنیم تا باشد که برای جنایت کاران پند و عبرت شود و بار دیگر مرتکب چنین اشتباه بخشش ناپذیر نشوند.

 در ضمن از تمام علما، اندیشمندان صاحبان فکر و قلم، و رسانه­ های گروهی آزاد اندیش انتظار میرود تا با اطلاع رسانی دقیق وافشای دستهای مرموزو پنهان، سبب جلوگیری از چنین وقایع وحوادث دلخراشی گردد.

 

  • محمد یاور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

[RB:Blog_And_Post_Title]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شماره پیامک حوزه: 50002040005750 تلفن حوزه 06136325750
پیج رنک گوگل