Image yaali
دوست آسمانی :: شهدای دانش آموز گتوند

شهدای دانش آموز گتوند

شرافتمندانه ترین مرگ شهادت است. پیامبر اکرم ص
شهدای دانش آموز گتوند

رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس.بدانکه تو مصداق و مارَمَیت اِذ رَمَیت ... هستی .تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی مراقب باش،به شهدا تمسک کن بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو و در این راه گوش به فرمان آنها باش.

پیام های کوتاه
  • ۸ آذر ۹۲ , ۱۳:۱۶
    ت
اطلاعات عمومی




مرصاد

استفتائات رهبری( رساله )

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی حدیث موضوعی
نویسندگان
وبلاگ های بچه های ما
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

دوست آسمانی

مرصاد | سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ

دوست آسمانی؟


دوست آسمانی خود را می‌شناسید؟ تنها با ارسال یک اس‌ام‌اس به 30003207 دوست آسمانی خود را می‌توانید پیدا کنید، دوستی که دقیقاً در روز و ماه تولد شما به خدا رسیده است. روز و ماه تولدتان را که به این شماره اس‌ام‌اس کنید شهیدی به شما معرفی خواهد شد که ... 0 0

این روزها که گاهی در مشغله‌های زندگی، حتی خودمان را هم فراموش می‌کنیم، هستند کسانی که می‌توانند برای همیشه عنوان "یک دوست خوب" را برای ما یدک بکشند، یک دوست از جنس آسمانی آن.


دوستی‌ که نه انتظاری از ما دارد و نه راه بی‌راهه‌ای را پیش پای ما می‌گذارد، دوستی که بودنش در لحظه لحظه زندگی ما پلی می‌شود تا گفت‌وگو با معبود، چون جنسش خدایی و آسمانی است.


تنها با ارسال یک اس‌ام‌اس به 30003207 دوست آسمانی خود را می‌توانید پیدا کنید، دوستی که دقیقاً در روز و ماه تولد شما به خدا رسیده است. روز و ماه تولدتان را که به این شماره اس‌ام‌اس کنید شهیدی به شما معرفی خواهد شد که در روز تولد شما به مقام شهادت نائل شده است، مثلاً 3 آذر را اس‌ام‌اس می‌کنید و در پاسخ، نام و نام خانوادگی شهید و قطعه و ردیف مزار آن را دریافت خواهید کرد.


این دوست آسمانی، همیشه برای شما می‌ماند و بهترین دوستی می‌شود برای شنیدن محرمانه‌ترین نجواهای شما.

  • مرصاد

نظرات  (۱)

؟آیاشماخودتان هم این کار راکردید ؟/؟دوست ؟؟آسمانی پیداکردید ؟چراعمل نمی کنید ؟
پاسخ:
خرج عمل به این مطلب یک پیامک ساده بیشتر نیست که هر کسی می تواند براحتی آن را انجام دهد . شما هم اگر دوست دارید انجام بدهید و اگر نه بی خیال شوید. ما هم اگر انجام بدهیم آن را در بوق و کرنا نمی کنیم.

[RB:Blog_And_Post_Title]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شماره پیامک حوزه: 50002040005750 تلفن حوزه 06136325750
پیج رنک گوگل