Image yaali
استخر گتوند بعد از گذشت چند سال و پیشرفت 70%به حال خود رها شد+عکس :: شهدای دانش آموز گتوند

شهدای دانش آموز گتوند

شرافتمندانه ترین مرگ شهادت است. پیامبر اکرم ص
شهدای دانش آموز گتوند

رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس.بدانکه تو مصداق و مارَمَیت اِذ رَمَیت ... هستی .تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی مراقب باش،به شهدا تمسک کن بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو و در این راه گوش به فرمان آنها باش.

پیام های کوتاه
  • ۸ آذر ۹۲ , ۱۳:۱۶
    ت
اطلاعات عمومی




مرصاد

استفتائات رهبری( رساله )

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی حدیث موضوعی
نویسندگان
وبلاگ های بچه های ما
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

استخر گتوند بعد از گذشت چند سال و پیشرفت 70%به حال خود رها شد+عکس

حسن غفاری پور | سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ب.ظ

655

شنا ازبازی های است که طراوت وشادابی خاص خودش رو داره مخصوصا توی هوای گرم تابستان کودکان و نوجوان ها طرفدارای پرو پا قرص شنا هستند مخصوصا توی شهر های ساحلی رودخانه ها و دریاها خدارو شکر شهرستان گتوند یکی از شهرهای ساحلی رودخانه پر آب کارون است طبعا در چنین شهر هایی شنا طرفدار زیادی داره و زیاد دیده شده نوجوانها بی توجه به خطرات موجود ونصیحت پدر و مادر جذب رودخانه می شوند.

و پدر و مادر ها که جای گزینی برای این بازی ندارند به اجبار اجازه می دهند فرزندانشان که شاید فن شنا کردن را هم بلد نیست به آب بزنند و شاهد حوادث درد ناک می شوند.متاسفانهامسال هم شاهد غرق شدن دو نوجوان گتوندی بودیم که فدا کاری یکی از انها برای نجات دوستش اثر بخش نبود وهردو غرق شدند و دوخانواده عزیز گتوندی و مردم گتوند  عزادار  شدند. در صورتی که می توان با ایجاد استخر شنا و آموزش شنا زیر نظر اساتید مجرب به نوجوان ها وجوان ها اینگونه حوادث درد ناک را به حداقل رساند.

ولی جای تاسف دارد که تنها استخر شنای قابل استفاده در گتوند مربوط به شرکت آب نیرو بوده که تا حدی دور از دسترس است و کسی اجازه استفاده از ان را نداردو پروژه استخر شنای انقلاب گتوند بعد از گذشت چند سال از آغاز ساخت آن و پیشرفت 70%به حال خود رها شده است در صورتی که می توان با هزینه اندکی این پروژه مهم را به پایان رساند و ازحوادث دلخراش دیگر و دیدن چهره داغدار پداران مادران و وفضای غم رواندوه درشهرجلو گیری کرد.

  • حسن غفاری پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

[RB:Blog_And_Post_Title]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شماره پیامک حوزه: 50002040005750 تلفن حوزه 06136325750
پیج رنک گوگل