Image yaali
خودکاری برای دانش آموزان آینده :: شهدای دانش آموز گتوند

شهدای دانش آموز گتوند

شرافتمندانه ترین مرگ شهادت است. پیامبر اکرم ص
شهدای دانش آموز گتوند

رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس.بدانکه تو مصداق و مارَمَیت اِذ رَمَیت ... هستی .تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی مراقب باش،به شهدا تمسک کن بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو و در این راه گوش به فرمان آنها باش.

پیام های کوتاه
  • ۸ آذر ۹۲ , ۱۳:۱۶
    ت
اطلاعات عمومی




مرصاد

استفتائات رهبری( رساله )

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی حدیث موضوعی
نویسندگان
وبلاگ های بچه های ما
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

خودکاری برای دانش آموزان آینده

حسن غفاری پور | چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۹ ب.ظ

خودکار یکی از پرکاربردترین وسیله های دوران تحصیل است و در مدرسه هر لحظه به آن نیاز است. این وسیله با پایان مدرسه به گنجینه خاطرات نخواهد پیوست چرا که همیشه انسان نیاز به نوشتن و یادداشت برداری از برخی موارد است.

خودکار وسیله ای است که روزانه حداقل یکبار با آن در ارتباط هستیم. همانطور که می دانید تقریبا تمامی خودکارهایی که در دنیا تولید می شوند یکسان هستند و تفاوت آن ها تنها می تواند در نوع شکل ظاهر یا روانی و کندی باشد که خیلی به چشم نخواهد آمد اما خودکار هم به مانند دیگر وسیله ها از غفله پیشرفت عقب نمانده است و آینده ای روشن خواهد داشت. 

"یبان شین" طراحی است که با ایده گرفتن از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و سیستم های مختلف تکنولوژیک توانسته است خودکاری برای دانش آموزان و مهندسین نسل آینده طراحی کند. این خودکار می تواند کار همه افرادی که با این وسیله در ارتباط هستند را راحت و آسوده کند. 

این خودکار دارای کارتریج جوهری خاصی به نام CMYK است که قابلیت تغییر رنگ را در لحظه به نویسنده می دهد. تنها کافی است از طریق حسگرهای روی بدنه رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و سپس شروع به یادداشت کنید. این رنگ ها مانند فتوشاپ کاملا قابلیت خصوصی سازی دارند. 

بعد از رنگ به سیستم های ارتباطی این خودکار با تبلت ها و کامپیوتر می رسیم. در داخل درب این خودکار سیستم های یو اس بی برای ارتباط با رایانه، و بلوتوث برای ارتباط با خودکار قرار گذاشته شده است. همچنین بر روی درب یک محفظه برای قرار دادن کارت حافظه micro SD نیز قرار دارد. 

هر بار که خودکار روی کاغذ یا هر سطح دیگری فرود می آید ارتباطی میان آن با درب خودکار برقرار شده و هر نوشته ای که بنویسید یا هر شکلی که روی کاغذ پیاده کنید در حافظه خودکار ذخیره می شود و سپس می توانید به رایانه متصل شده و همان نوشته یا نقاشی ها را ببینید. 

این خودکار همچنین دارای اندازه های مختلفی در قسمت "سر" است و شما میتوانید میان اندازه های 0.3 و 0.5 و 3.7 انتخاب هایی را داشته باشید. این خودکار می تواند تمام جا مدادی ها را خالی کند زیرا دیگر تنها با یک خودکار همه کارها انجام شدنی است.

  • حسن غفاری پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

[RB:Blog_And_Post_Title]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شماره پیامک حوزه: 50002040005750 تلفن حوزه 06136325750
پیج رنک گوگل